به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، شعیب آقاجانی گفت: این جلسه هماکنون در محل سالن جلسات اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی با حضور مهندس بیگ محمدی کارشناس دفتر مدیریت و مسئول سامانه شهراه وزارت راه و شهرسازی در حال برگزاری است.
وی اضافه کرد: شهراه درگاه ارائه تمامی خدمات شهروندی وزارت راه و شهرسازی است، در واقع هدف از راهاندازی شهراه ایجاد یک درگاه واحد برای ارتباط شهروندان با وزارت و دریافت خدمات از وزارت راه و شهرسازی است.
آقاجانی تصریح کرد: فرآیند خدمت در شهراه از لحظه ثبت خدمت تا آخرین مرحله فرآیند بهصورت دقیق بررسی و پایش شده و سبب کاهش هدر رفت وقت مردم و افزایش رضایتمندی آنها میشود.
رئیس اداره عملکرد و حقوق شهروندان راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد: در نهایت این امر منجر به مشارکت بیشتر شهروندان در اداره امور این وزارت خواهد شد و در بلندمدت سطح ارائه خدمت به شهروندان را ارتقا خواهد بخشید، منجر به شفافیت بیشتر خواهد شد و به مبارزه مؤثر و پایدار با فساد کمک خواهد کرد.
نظر شما